tirsdag 3. august 2010

For to uker siden var jeg (Dorte) og Heidi (butikksjef på Holmen) sammen med en gruppe norske forhandlere, på vår første tur til Riviera Maison i Amsterdam. Det var med stor glede og spenning vi dro ned, og vi ble ikke skuffet. Når vi ankom showrommet til Riviera var det som å komme inn i et eventyrhjem med møbelinnretninger du bare drømmer om. Dessverre hadde vi ikke med kamera, men Nina fra Riviera Maison Molde var så snill å låne oss noen av sine. Tusen takk Nina! Det var veldig hyggelig å være i Amsterdam sammen med deg.



Konseptet formidler hygge og varme. Man ser for seg et sted en har lyst til og slå seg ned og kose seg med en bok, eller spise en god middag med familie og venner. Stilen er rustikk, avslappet og harmonisk. Fargene går for det meste i naturens egne nyanser, og materialene som går igjen er linstoffer og naturtre. De har ulike spisebord og sofabord med ”drivved” plate og rustikke understell. Unikt! Kvalitet er en fellesnevner for merket.




Felleskapet med ”Riverierafamilien” nøt vi også til fulle, en meget koselig og avslappet gruppe som vi ser frem til og treffe igjen.


 

Bildene tok jeg med mobilen min da vi var på en herlig kanaltur.






Vi gleder oss veldig til å vise Riviera konseptet på Holmen. Hele 50kvm skal romme disse vakre møblene og interiørdetaljene. Om du besøker oss får du se.

Dorte :-)

3 kommentarer:

  1. Tar dere inn riviera på Vinterbro og eller? Er sååå ønsket og det hadde vært drømmen.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du liker Riviera Maison. I første omgang er det på Holmen vi tar det inn. Kanskje vi ser deg der... :-).

    SvarSlett
  3. Hei hei og takk for sist. Kjempehyggelig å møte dere i Amsterdam. Jeg kommer nok å besøker dere når jeg har innstalert meg på Nesøya:))

    Elin:)

    SvarSlett