søndag 10. oktober 2010

The shop must be heaven...


"The shop must be heaven and I must be dreaming. I have never seen such beautiful clothes!" Denne herlige kommentaren skrev en av våre blogglesere under et innlegg i september. Kommentaren er utrolig hyggelig og samtidig så godt sagt.

På bildet over prøver Nina og Andrea i Moss nye kjoler fra Odd Molly, som virkelig er vakre.
Og her viser Tara kjole fra Chill Norway. Den har vi også i mørk blå.

I uken som kommer er det kampanje på Lørenskog. Vi kommer tilbake med mer informasjon når det nærmer seg.
Ha en fin uke!

3 kommentarer:

  1. I agree ♥ The shop IS heaven:))
    Jeg bare elsker og besøke dere, bruker laaaang tid og virkelig koooser meg!

    Vi sees!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Mye lekkert som alltid. Dere er blitt min favoritt, gleder meg veldig hver gang jeg besøker dere. Finner alltid noe i min stil.
    Har et spørsmål angående skjørtet i heading-bildet..det lyse med blonder - har dere dette nå, og hvilket merke er det?

    Klem Frida

    SvarSlett
  3. Blonder og perler: Ja vi har fortsatt noe igjen av skjørtet. Det er fra Ewa i Walla, og vi har det også i lys grått og brunt :-).

    SvarSlett