søndag 3. oktober 2010

Ukeslutt og stemningsrapport fra butikkene våre


Hva passer vel bedre ved ukeslutt enn en liten stemningsrapport fra noen av butikkene våre? Først ute Monica og Elin fra Lørenskog med antrekk fra Soleil. Er de ikke fine? :-)

Et par bilder fra butikken også.

En av våre skjønne kunder i Moss. Hun ble så fin i dette antrekket!

Både med og uten kåpe :-)

Nå som det er høstferie for mange av oss blir det kanskje tid til kreative sysler? Vi har pyntebånd, blonder og sjablonger om du trenger det. Bildene er tatt i Moss.


Bildet nedenfor er tatt for noen uker siden, men det er så herlig stemning i det så vi må vise det. Dette er noen av de humørfylte og skjønne jentene på Vinterbro. Tina, Kari, Elin og Lotta (som nå har begynt på Holmen).

Vi liker bokstaver i alle mulige størrelser og varianter. Dette er en av de mange typene vi har i butikkene våre.

Ord kan være verdt å forme på sentrale steder... ord som setter ting i perspektiv og minner om livets lyse sider :O
 Ønsker deg en god uke! :-)

3 kommentarer:

  1. Hei hei... Søte snille du, det sjette bilde hvilken butikk er det fra? Der så jeg jo noe jeg har vært på utkikke etter!

    klem

    SvarSlett
  2. Jeg kom helt tilfeldig inn på denne bloggen - og så lyser min gode og kjære venn Monica meg rett i synet, jeg skvatt nesten. Det var en herlig overraskelse . og ja, jeg synes hun var superflott i det antrekket. Monica er forøvrig alltid usedvanlig fotogen, hun burde søke jobb som modell! Takk for titten her =)

    SvarSlett