lørdag 26. februar 2011

En eventyrprinsesse anbefaler



Denne uken har vi spurt Elisabeth fra Moss om hennes favoritt denne våren.

Vi spør Elisabeth: Hva er din favoritt blant vårens nyheter?

Elisabeth: Yndlingsplagget mitt er en silkekjole fra Odd Molly. Jeg er generelt svak for Odd Molly, de har ofte fantastiske fargekombinasjoner i plaggene sin. 
 

Hva ville du valgt som tilbehør?
Jeg ville hatt en tightsjeans fra Vila, en jeansjakke fra Not The Same og skjerf fra Cream. Jeg liker at det ikke er for søtt, så jeg ville valgt trange jeans under og en tøff kort jakke utenpå - enten i skinn eller jeans.


Og jeg  vil ha litt høye heler på støvlettene så jeg kommer litt opp fra bakken!
Er hun ikke nydelig?! :-)


Til slutt minner vi om konkurransen vår i dette innlegget, Vi håper at så mange som mulig blir med og stemmer på vinnerantrekkene før kl 14 i morgen søndag.

God helg!

6 kommentarer:

  1. Elisabeth er nydelig! som alle dorotheajentene! Love you all!! =) klem fra tine <3

    SvarSlett
  2. Både søt utenpå og inni denne her... *S
    Heia Elisabeth!

    SvarSlett
  3. Du stråler som alltid .

    SvarSlett
  4. Åååh, nydelig kjole! Hva koster den?

    SvarSlett
  5. Hei.

    Se mitt innlegg på bloggen idag (litt skryt til dere). Takk til en utrolig flott gjeng av ansatte som hjalp meg veldig. Heretter kommer jeg til å reise fra Porsgrunn til Holmen for å gjøre klesinnkjøp. Dette var en herlig opplevelse!

    Lena

    SvarSlett
  6. Takk for herlige kommentarer! :-)
    Lisa: Odd Molly kjolen koster 2998,-, Jeansjakken fra Not The Same 1199,-, tightsjeans fra Vila 149,95,- og skjerf fra Cream 249,-

    SvarSlett