tirsdag 8. februar 2011

Konkurranse og Ukens antrekk


Nå har vi begynt forberedelsene til feiringen av Morsdagen og Valentinesday, og i den anledning skal vi ha en konkurranse her på bloggen. Du vil ha mulighet til å delta i trekningen av et nydelig smykke fra Hjerter.no. Alt du trenger å gjøre for å være med, er å skrive en kommentar under dette innlegget. Dersom du også lenker til bloggen vår vil du få en dobbeltsjangse.


Trekningen vil foregå på Valentinesday (14. februar), og vinneren annonseres her på bloggen. Dersom du ikke har egen blogg må du oppgi navnet ditt og følge med trekningen her (da vil du oppdaget om vi trenger å komme i kontakt med deg ;-).

I butikkene lager vi stativer med gaveideer til den du er glad i. Vi kommer også til å ha kampanje på velour fra Tina Wodstrup. Alle modellene blir satt ned til halv pris.


Bildene i dagens innlegg viser ukens antrekk, som er en aldri så liten hyllest til en mor eller kjæreste. Jakken er i velour med nydelig hjerte på ryggen og finnes i tre farger til kr 399,95,- (obs! Mosseporten har desverre ikke jakken). Under har hun en vakker tunika fra Anemone til kr 699,-. Om du ønsker å se flere bilder av antrekket kan du gå inn på vår facebookside.

 
Ha en nydelig uke!


118 kommentarer:

  1. Lekre antrekk!!

    Jeg blir gjerne med i trekning!!

    SvarSlett
  2. Jeg blir med på lotteriet :)

    Og tror muligens jeg må ha en slik jakke.. får tipse mann og barn ;)

    Fin uke til dere!

    SvarSlett
  3. Flott blogg dere har! Jeg blir gjerne med i trekningen:)

    SvarSlett
  4. Jeg er med på trekningen og lenker til innlegget.

    Nydelig jakke..

    SvarSlett
  5. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!
    Og tror jeg må en tur i butikken å sikre meg en slik tunika... Lekker!

    SvarSlett
  6. Alltid like kjekt å titte innom dere her og på facebook,alltid noe fint dere viser.Og tenk om man kunne vinne *sukk*
    Så jeg slenger meg med i konkurransen og linker samtidig på bloggen min! Har forresten lignende jakke fra TIna W selv...den er suuuuperdeilig:)
    Lykke til med trekningen!!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  7. Nydelige antrekk må jeg si,ønske ønske :-)
    Blir gjerne med så kan det hende jeg får en flott morsdagsgave !!!
    Lager morsdagskort med barna på jobben min,sfo. fant dette flotte diktet som de ville ha i kortet og jeg lager jo et kort jeg også sammen med barna som jeg må sende til min mamma :)
    her er diktet:

    Da mødre ble til, var tanken ganske klar.
    For mødre har noe i seg som ingen andre har.
    De har en hånd som hjelper, de lytter & forstår.
    De trøster deg gjerne, og blir når andre går.
    Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg;
    Den BESTE mamma i verden, det er jo nettopp DEG!


    26680321.

    SvarSlett
  8. Hjerter-smykkene er jo bare så fine, så jeg vil gjerne bli med!

    SvarSlett
  9. Heisann:)
    Blir gjerne med på trekningen - og lenker denne bloggen til min blogg.
    Kjempefin og inspirerende blogg med mange fine bilder:)
    Ønsker deg en fin fin uke.

    Klem Marianne:)

    SvarSlett
  10. Vakker jente og vakre antrekk!
    Jeg blir gjerne med!
    Klem Ann Kristin

    SvarSlett
  11. Since I entered your wonderful Norwegian world, I`ve found a style that I love and I`ve transformed a very dull wardrobe of clothes into something that I love to wear - even my sister commented the other day on how much this look suits me....and I`m an old lady (well, almost!). I`m so glad I found your fabulous blog and I love those velvet jackets. I`m off to crochet a heart to add to one of my velvet jackets! Thank you so much for sharing. x

    SvarSlett
  12. Så spennende - jeg er gjerne med på trekningen og har linket - så dobbeltssjanse :)

    Tove

    SvarSlett
  13. Jeg er gjerne med! Og kommer innom butikken snart igjen!
    Julie N.

    SvarSlett
  14. Blir veldig gjerne med på lotteriet;)
    Og deres blogg er på min bloggrull, der har den vært leeenge, hihi ♥ Så da trekker jeg 2 lodd;)

    Klem Line

    SvarSlett
  15. Så mye fint det var. Samboer må tipses;)
    Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  16. Tittei....blir også med på trekningen om mulig :)
    Til alle hjertene.....<3

    Glem aldri henne, du aldri møtte,-
    som kanskje møter deg etter døden.
    <3
    Glem aldri henne som kanskje ventet
    på og få møte deg hele livet.
    <3
    Glem aldri henne som har din lengsel.
    Glem aldri henne for den du elsker.
    <3
    Glem aldri henne, for hun alene
    er det du elsker i den du elsker...
    <3
    God morsdag alle mødre, og riktig god valentinesday ønsker jeg dere alle Dorothea elskere...Ida Caroline <3

    SvarSlett
  17. Godmorgen.
    Så mange flotte bilder det var her.

    Vil gjerne väre med i trekkningen.
    Så eg legger igjen en kommentar og så legger eg en link på bloggen min.

    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  18. Jeg blir gjerne med!!
    Alltid like moro å sjekke ut "ukens antrekk"!! Og selvsgat ligger dere på listen min:-)
    mvh Anette♥

    SvarSlett
  19. Så spennende med konkuranse. jeg vil være med♥

    SvarSlett
  20. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og tar to lodd :)

    Er forresten farlig å titte på sidene deres.... Det er så mange fristelser!!!! <3

    SvarSlett
  21. ååååå jeg elsker hjerter!!!Jeg blir meg i trekningen!!Så gøy!!

    Krysser alt jeg har for vinnerlykken....

    Tar et lodd!!

    Stor klem Camilla

    SvarSlett
  22. Så mange flotte klær :-)
    Tar ett lodd selvfølgelig :-)

    SvarSlett
  23. Ble så glad da jeg så dere har Maison på Holmensenteret at jeg dro ned en tur med en gang;-)

    Butikken deres er jo rene drømmehimmelen! Fine klær, interiørting og møbler på et sted, hva mer kan en jente ønske seg!!

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  24. Jeg er så utrolig glad i den stilen :) Er så mye lekkert hos dere. Er desverre for dårlig til å klare å titte innom. Men en vakker dag.... :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  25. Hjertersmykkene er så utrolig fine, så jeg må være med på dette! Klærne i innlegget er også veldig fine. :)

    SvarSlett
  26. Jeg deltar i trekning, og jeg har linket til konkurransen på min facebookside :) Ole-martin

    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  27. Jeg prøver lykken her jeg også :)
    Ida Lind- jeg har delt konkurransen hos meg på facebook.

    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  28. Vil gjerne være med i konkurransen om et hjertesmykke :)
    Nydelig hvit tunika og grå jakke forresten - helt min stil!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  29. Knallfine anntrekk :-)
    Vil gjerne være med i konkurransen og deler bloggen din på facebook siden min.
    Ha en fin uke!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  30. Merete Johansen (merete1974@hotmail.com)9. februar 2011 kl. 12:49

    Så utruli mange kule klær:)))))))) Hiver meg med i trekningen, og har 2 lodd:))))))
    Ha en flott kveld, og lykke til:)))

    SvarSlett
  31. Hjerte-smykkene er fantastiske!
    Jeg er med <3
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  32. Utrolig lekre klær - sikle, sikle...
    Trekker meg et lodd og krysser fingrene ; )

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  33. Hei hei! Dere har en kjempefin blogg og masse fine varer! Det er alltid moro å kikke innom dere. Jeg driver selv Mathildes Verden på Steinkjer, og er noe fersk på blogging, men det er moro og jeg lærer litt etterhvert. Vi har også noe av de samme merkene og varene som dere har. Ønsker dere en fin morsdag og Valentine`s day, og en super vårsesong!:)

    Ruth Mathilde

    SvarSlett
  34. Jeg er gjerne med
    Klem M

    SvarSlett
  35. Nydelige antrekk! Jeg blir selvfølgelig med på trekkninga:)
    Kjempefin og inspirerende blogg!!

    SvarSlett
  36. Jeg blir med :) Fin blogg

    SvarSlett
  37. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :-)
    Flott butikk!

    SvarSlett
  38. Veldig fine bilder og en inspirerende blogg du har.
    jeg blir med i Konkurransen jeg
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Klart jeg vil være med i trekningen! Gleder meg allerede til neste tur til butikken deres!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  40. Joiner trekningen jeg også! =D Nydelige bilder av antrekkene, de likte jeg. Gleder meg til å feire både valentine og morsdag =)

    SvarSlett
  41. Jeg vil gjerne være med på trekningen :)

    SvarSlett
  42. Flott antrekk!

    jeg blir gjerne med på trekningen. :-)

    <3

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med! :)

    SvarSlett
  44. Jeg blir gjerne med på trekningen :-)

    SvarSlett
  45. Kjøpte meg noen nye klær hos dere forrige dagen, blir jo helt salig! Den som har sagt at lykke ikke kan kjøpes for penger - har tydelig ikke vært hos Dorothea..! :)
    Takk for muligheten til å vinne det lekre smykket!
    Gode tanker fra Marte

    SvarSlett
  46. Jeg blir gjerne med i trekningen, flott premie
    :-) Kjempefint antrekk!
    Klem fra Vigdis:-)
    vigddan@online.no

    SvarSlett
  47. Kjempespennende ting dere har! Jeg blir også gjerne med på trekningen :-)))
    Forstår ikke helt dette med at jeg skal velge profil, og facebook er ikke med, så jeg må legge inn anonymt og håpe at jeg er med uansett.
    Hilsen Annoula

    SvarSlett
  48. Flotte antrekk til morsdag - jeg liker godt velurjakken, men skjorten er virkelig romantisk. :-)
    Jeg følger med på bloggen deres og på FB - stikker også innom butikken Vinterbro når jeg er forbi der, blir stadig inspirert. Tusen takk.

    SvarSlett
  49. Jeg liker denne bloggen og følger med :)
    Det hadde vært morro om jeg kunne være med på denne trekkningen.
    Ønsker alle lykke til.

    SvarSlett
  50. Klart jeg er med. Kjempe glad i Dorothea jeg.

    SvarSlett
  51. Åh, så herlig
    jeg vil gjerne være med
    på lotteriet deres ... ♥

    2 lodd ...!

    ha en herlig torsdagskveld, klem

    SvarSlett
  52. Nyydelig... Skulle gjerne løpt å kjøpt den jakken!!

    SvarSlett
  53. jeg vil gjerne være med på trekning !
    Så synd at Mosse porten ikke hadde jakken, skal nemlig dit i morgen :o)
    sylvia.h@getmail.no
    sylvia amundrød

    SvarSlett
  54. Cathrine Ørehagen10. februar 2011 kl. 09:47

    Lekkert smykke ! Det vil jeg gjerne vinne !!

    SvarSlett
  55. Ingen har så vakre plagg som Dorothea <3 Lykken er også stor om et hjertesmykke kommer i ens eie <3

    SvarSlett
  56. Hadde passet til kona mi.

    SvarSlett
  57. Å det smykke vil jeg veldig gjerne vinne;))
    Nina.
    kaborge@broadpark.no

    SvarSlett
  58. blir gjerne med i trekningen jeg.nydelige klær og smykker:)

    SvarSlett
  59. Det var nydelig:) Det kunne jeg godt tenkt meg.

    SvarSlett
  60. nyydeliig:) lise.andresen@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Kjempe fint!!!
    Jeg vil være med..<3

    SvarSlett
  62. Siden ingen kommer til å kjøpe smykket til meg:o( ....kan jeg jo håpe på å vinne det :o)) Juhuu.....

    SvarSlett
  63. Nydelig:) jeg er med:)
    Ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Det hadde vært utrolig stas å vinne! Sitter og sikler på alle antrekkene dere legger ut, og kan bruke mange timer i prøverommet på Vinterbro ;)

    Hilsen Heidi, heidimj2806@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Hjerter og Dorothea - to av mine favoritter! Ønsker meg!

    SvarSlett
  66. Hei
    Alltid hyggelig å titte innom denne bloggen!
    Fantastisk flott antrekk denne uken :) Spørs om det ikke blir en tur i butikken på meg!
    Ellers vil jeg veldig gjerne være med på konkurransen og har linket til denne siden.
    Feirer i år min første morsdag og gleder meg masse til det :)
    Trine

    SvarSlett
  67. elsker dorothea! nydelig klær og stæsj :D

    jeg vil gjerne være med!

    SvarSlett
  68. Jeg blir gjerne med på trekning! Har fulgt dere både på bloggen og facebook i lang tid, og er stadig innom dere på Lørenskog! Kjedet var rålekkert!

    SvarSlett
  69. Digger Dorothea<3 og ønsker meg veldig et <3 smykke og bor i Dorothea klær.

    Ønsker alle en herlig morsdag og nyt den <3

    <3 hilsen Konstanse

    SvarSlett
  70. Jeg bor langt fra mammaen min - men jeg reiser til henne på morsdagen og da hadde det vært så hyggelig å gitt dette flotte hjerte smykke:-)

    SvarSlett
  71. Jeg vil være med:) Har linket fra bloggen min også:) http://idahaugens.blogspot.com/2011/02/konkurranse.html

    SvarSlett
  72. Nydelig, jeg vil svært gjerne være med i trekningen. Hilsen Ann-Helen Haugen

    SvarSlett
  73. Jeg vil gjerne være med i trekningen:-)

    SvarSlett
  74. Har blitt stamkunde etter dere kom til Holmen!! Pausen i går ble brukt til ny tur og kjøp av denne ukes antrekk. Fantastisk butikk med et helt nydelig personale. De tar seg tid til alle uansett!!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen av hjertesmykket, vakkert er det!

    Gleder meg til videre følge med dere på Holmen!
    Hilsen fra Benedicte
    benedicte.hn@gmail.com

    SvarSlett
  75. Fantastisk flott<3 Ønsker meg veldig et slikt nydelig smykke i valentinespresang:)

    SvarSlett
  76. Kjempefine antrekk, jeg er med på trekningen :)

    SvarSlett
  77. Jeg blir med i trekningen.

    SvarSlett
  78. Nydelig smykke!! Gjerne med på trekningen :) Den tunikaen er jo også bare lekker!

    SvarSlett
  79. Fantastisk flott smykke! :) Jeg vil gjerne være med i trekningen! :)
    Fikk tilsendt ukens antrekk på facebook, og gjett hvem som måtte dra til Dorothea for å kjøpe en slik topp fra anemone:) Jakka skal jeg også kjøpe, i grønt, tror jeg. Superfine klær, jeg har handlet mye hos dere! :)

    mvh
    kine.vargel@gmail.com

    SvarSlett
  80. Nydelig smykke og jakken var jeg innom og kjøpte i går .Linker på bloggen min .Tove (Villa cornelli

    SvarSlett
  81. Et vakkert hjerte smykke.Jeg har en vakker lang rosa strikke jakke fra Dorothea med hjerte på.Den er min yndlings jakke! Jeg blir gjerne med på trekning av hjere smykket.Datteren min Madeleine har bursdag 15 februar og er meg så kjær.Jeg synes dere har en flott butikk kjede med mange vakre klær og interiør... Lykke til med salget! Inger-Johanne

    SvarSlett
  82. Selvfølgelig ønsker jeg være med på trekningen her!! Digger butikken deres og må holde meg unna innimellom for å ikke blakke meg helt. Supert at dere legger ut ukens antrekk så vi får fulgt med på nyheter. Har jo hendt at jeg bare må innom etter å sett på bildene på facebook.
    Ps. måtte bruke kontoen til min sønn for å legge inn kommentar ;o)

    SvarSlett
  83. Det er alltid inspirasjon å finne både på bloggen og i butikken til Dorothea:-D
    Å ha med seg hjerte i det man gjør er også viktig, derfor vil jeg gjerne være med i trekningen av hjerters vakre smykker!

    Linker til dere på bloggen min

    SvarSlett
  84. Nydelig kjede.Som så mye annet dere har :)

    Nina ( nina.enger@getmail.no)

    SvarSlett
  85. Hei jenter!
    Melder meg på og ønsker selvfølgelig å bli den heldige vinneren :-).
    Hilsen Wenche ("ex-prinsesse")

    SvarSlett
  86. Meg meg meg... velg meg :0)

    SvarSlett
  87. Å! jeg elsker det smykket
    ...og stort sett alt dere har.

    Håper det blir meg.

    Joselyn (joselyn.moen.perez@mail.com)

    SvarSlett
  88. Randi Sundmark Sagvolden10. februar 2011 kl. 14:18

    I morges fikk jeg følgende ord fra min lille tulle på snart 2: mamma, jeg elsker deg! Hvis jeg vinner dette vakre smykket, skal min datter definitivt arve det, og bli minnet om uendelig og ubetinget kjærlighet! <3

    SvarSlett
  89. Jeg vil også være med. Smykket er vakkert!!

    :-)
    Unni@gunnes.no

    SvarSlett
  90. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på denne konkurransen.
    Har ikke blogg, men deler på min Facebookside.
    Alltid spennende med klær synes jeg.
    Ha en fin helg!
    Vennlig hilsen Guri Marie i Oslo.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  91. Kjempefin og inspirerende nettside, blogg og butikk ♥ håperv så klart at jeg vinner.
    Vibeke_forvik@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Jeg prøver lykken og krysser armer og bein for at dette lekre antrekket snart henger pent i min garderobe. Super fint var det virkelig<3
    christin:)

    SvarSlett
  93. Hei! Utrolig søt blogg.
    Hadde vært gøy å vinne konkurransen.. Er snart morsdag og har ikke penger til å kjøpe gave til moren min..

    :)

    SvarSlett
  94. Hei

    Jeg digger bloggen deres! Så mange fine inspirasjonsbilder!

    Og for en premie, jeg vil gjerne være med med 2 lodd!

    Jeanette:-)

    SvarSlett
  95. Klart jeg er med på dette! Vakker bloggside som gir inspirasjon!

    SvarSlett
  96. Jeg vil gjerne være med i trekknigen!

    Har lagt ut link til siden deres på bloggen min:-)

    SvarSlett
  97. Vil gjerne være med i trekningen av vakkert smykke! Handler masse hos dere, og bruker klærne hver dag (nesten da...) Elsker vaskemidlene og skyllemidler med lavendel. Hele huset lukter vidunderlig når vi vasker med det. Fantastiske butikker - lykke til videre!!!

    SvarSlett
  98. lindamlehmann@hotmail.com11. februar 2011 kl. 03:06

    Kjempe fint smykke, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Tvi, tvi:)

    SvarSlett
  99. Jeg er med :)
    Emilie_-@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Hei.

    jeg vil gjerne være med i trekningen:):)

    SvarSlett
  101. Så klar jeg skriver et innlegg her, mer enn gjerne. Har forelsket meg helt i klærne fra Dorothea. Skulle jeg ikke være så heldig å vinne noe så kjøper jeg. Flotte antrekk :)

    SvarSlett
  102. Så utrolig fine klær ♥

    Jeg er med i trekningen! God helg!

    Klem

    SvarSlett
  103. Hei
    Da er jeg med oxo!! Nyydelige smykker (...og antrekk).
    Mvh Å

    SvarSlett
  104. I just love it, please put my name into the draw. Thanks, Sue Xx

    SvarSlett
  105. Nydelig tunika :) Jeg vil være med, mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  106. Jeg elsker klærne dere selger
    Det er såå mye lekkert!!!
    Og klart jeg henger meg med på gavetrekkning
    Hadde vært veldig gøy å vinne...
    Klem klem

    SvarSlett
  107. Supert, jeg slenger meg med med 1 lodd i siste lita. Gratulerer med morsdagen!

    SvarSlett
  108. Hei! jeg vil også være med.....Har ennå ikke surret meg inn for å se på butikken på Holmen selv om jeg bare bor i Lierbyen....men jeg kommer! Snart! (og et lodd til meg)

    SvarSlett
  109. Fine klær, og nydelig smykke. Vil gjerne være med i trekningen.
    Har ikke blogg, så ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  110. Jeg vil gjerne være med i denne trekningen. Smykket er bare helt nydelig.
    Hilsen Cathrine i Drøbak

    SvarSlett
  111. Jeg vil gjerne være med i trekningen :-) Smykket er bare så vakkert....klærne også :-)

    Klem fra Sissel (email: sissel.beider@yahoo.no)

    SvarSlett
  112. så mye fint.:-) Jeg vil være med.:-))

    en fin mors og valentines dag til dere også.:-)

    SvarSlett
  113. Jeg gjorde et impulskjøp på flyplassen på fredag: Da falt jeg pladask for tunikaen fra Anemone, som vist på bildet. Jeg tror at et hjertesmykke ville være prikken over i`en, og vil delta i konkurransen

    SvarSlett
  114. Jeg er så med:)
    Btw - digger det siste antrekket :D

    SvarSlett
  115. God morsdag og happy Valentines day til dere!
    Jeg er med i trekningen!
    Den tunikaen fra Anemone var nyydelig :)

    SvarSlett