lørdag 19. februar 2011

Nå pakker vi ut våren på Holmen


Forleden ble Heidi og Lotta ville av begeistring da de pakket opp en eske fra Myrine & Me.


En gjeng kunder ble revet med, og en av dem måtte ha med seg den rosa hjem :-).


Det er enda veldig kaldt og mye snø ute, men inne i butikken vår er det vår.


Allerede ved inngangen møter du hageredskaper, vårløker, lyslykter, kurver


vannkanne, fuglehus og pelargonia.


Lenger inn har vi dekket bord til vårfesten. Legg merke til den kule bordplaten på spisebordet!


Nå er jo vi også kjent med virkeligheten "der ute", og snart blir det snøsmelting, slaps og vått. Kanskje et par fiine Ilse Jakobsen støvler kan hjelpe på humøret da? ;-)

Du som følger bloggen vår fast, har kanskje sett dette skjønne sommerantrekket før... Vi elsker denne kjolen fra Branting! Ja, Lotta har gitt oss tillatelse til å røpe at hun faktisk skal gifte seg i den i sommer :-). Tenk så fin hun blir!


Til slutt i dette innlegget viser Heidi frem den skjønne kosekroken vår. I et hjørne hvor lyset strømmer inn fra store vinduer, har vi denne sofakroken hvor kundene våre (eller gjestene som Heidi kaller dem) kan slå seg ned med en kopp kaffe og kjeks. I helgene har vi ferske aviser, i tillegg til at vi alltid har jakt-, villmark-, båt- og bilblader. Kosekroken er hyppig brukt av mannlige ledsagere som venter på sin kjære. Ikke helt tilfeldig er prøverommene plassert like ved ;-).


Du er hjertelig velkommen til både å stikke innom oss og ta en hvil i kosekroken :-). Varm hilsen fra oss på Holmen, med ønske om en god helg!

3 kommentarer:

  1. Det må da være måte på!!!!!!!! Her titter en ytterst overstrøtt stakkar innom bloggen sin "bare for å sjekke litt" før hun skal hoppe til køys,og hva ser hun så der?Nok et innlegg fra Dorothea...butikken med de mange fristelsene! Hvordan skal jeg kunne klare å sove nå som jeg har sett så mange fine bilder????? Av klær,ting,tang,BRUDEKJOLE,lesekrok til mannfolkene....dere er noen luringer ;)
    Herregud skal ikke jeg på Dorothea i år så vet ikke jeg,- nå får jeg bare satste på en lissom-tur dit i drømmene mine!!*sukk*
    (hvis jeg får sove,hihi)
    tovenattaklem:)

    SvarSlett
  2. Herlig kommentar :-). Vi håper du tross alt fikk sove, og så gleder vi oss til å se deg i butikken!

    SvarSlett
  3. Fantastisk mye fint! :-) glad jeg fant denne bloggen, da vi har flyttet lengre unna Vinterbro :-( men det stopper oss ikke i å ta turen innom deres fantastiske butikk!!! Sikler på Ilse støvlene. Hva ligger de på hos dere? :-) har heller ikke funnet de lyseblå noe annet sted.. de må hjem til våren!

    SvarSlett