mandag 5. desember 2011

En eventyrprinsesse anbefaler



Denne gangen har vi spurt skjønne Bettina fra Vinterbro hva hun ønsker seg til jul, hva hun vil gi bort i år og hvordan hun pynter til jul hjemme hos seg.. Les svarene under bildene! :)


Bettina ønsker seg myk pakke i år: "øverst på ønskelisten min står denne strikkejakken fra Culture. Veldig gjerne med dette lange skjørtet fra Ti-Mo til.." Strikkejakke fra Culture 1199,-


Hvordan pynter du til jul? "Inne er det Maileg som bidrar til julestemning, mens jeg bruker mer tid på innganspartiet ute. Jeg henter grantrær i skogen som får stå ute sammen med masse lykter med levende lys... så kommer man i riktig julestemning før man kommer inn. Da er stemningen liksom satt".


Bettina har plukket ut et lite utvalg gaver som havner under treet i år: "Jeg har plukket ut i fra hva jeg tror mottakeren vil sette pris på å få" sier Bettina.


Tøff klokke fra Nordal.

1 kommentar:

  1. Så masse flotte julegavetips :)

    Det er en liten nisse på bloggen min som har lyst til å gi bort en gave. Om du titter innom kan det jo hende at nissen kommer på besøk til akkurat deg... :)

    SvarSlett