søndag 8. januar 2012

Nytt år nye muligheter!


I desember utfordret vi bloggere til å lage en ønskeliste hos Dorothea og delta i trekningen om å få oppfylt  juleønsker for 3000 kr. Vinneren ble skjønne Lene ble bloggen http://minkreativeverden.blogspot.com/. Hun skrev en ønskeliste som dette:
  • Hatt med meg mine søteste Kine og Nina, så Kine kunne slå seg løs i interiøravdelingen - mens Nina & jeg kikket på både klær og interiør :) Dette fortjener de begge to :)
  •  Liker veldig godt klærne fra Cream og Creamie, så skulle helt klart ha funnet noe der.
  •  Ellers så mista jeg tilbudet på sidebordet - og det ønsket jeg meg så fælt... :)
Vi synes det var utrolig koselig at den som ble trukket var en som ønsket å dele med noen hun er glad i. Bildet over er tatt da Lene, Kine og Nina besøkte oss på Triaden for å velge ut premien. Kjempekoselig!



Ellers så er det vel litt sånn "nytt år nye muligheter" nå og på tide få orden i heimen. kanskje en ny knagg eller noen nye knotter vil gjøre susen? vi har tatt med noen bilder av utvalget vårt :-).


Fortsatt god helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar